Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2011 20:01 - ЛЮБОВТА
Автор: gines2011 Категория: Поезия   
Прочетен: 11245 Коментари: 17 Гласове:
32

Последна промяна: 26.03.2011 00:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 Приятели добри, добре дошли

в Градината на Любовта и Красотата!...

Какво обичам Аз?... Какво обичаш Ти?...

Ела и сподели! -

С Луната и с Цветята!...


     автор:Марин Тачков - mt46

2 Ако случайно видиш моя лик
сред безлюдните полета,
моля те, надай ти влюбен вик
и ме чакай със букет лалета.

Душата ми ракета ще полети към теб -
безтегловна както на първата ни среща,
когато часовникът удари точно пет
и ти остави върху мен следа гореща.

Беше нереално и красиво,
щом вятърът заигра се със косите
и напук на времето лениво
сърцата ни изскачаха изпод гърдите.


   автор:Славина Иванова - anivals

3 имам цвете в косата
през стени ще премина
ще премина през клади
през разкъсваща болка
през неистова сладост
и ще вярвам дотолкова
че когато загубя
през сълзи ще се смея
и до смърт ще се любя
с тишината на кея
призори ще възкръсна
като стрък във житата
нежнокрехка и дръзка
сянката на луната


   автор: Румяна Симова - osi4kata

  4 Тази нощ, само тази нощ

има двоелуние.

Под белия люляк... Навсякъде...

Магнетично ухание

на настъпващо лято.

Надничат в очите ти

отразените луни на моите очи.


Да те гледам толкова отблизо

Цяла нощ: Око в око.

Мисъл в мисъл.

Душа в душа.

До сбъдване.


  автор:  Лилия Ресенска - aqualia        5


 

Тя не е в сън бленувана,

нито е в мечта нарисувана...

Любовта не казва"идвам"

неистов копнеж сърцата обзема.

Любовта е в шепота на плахите устни,

и в трепета на пръстите страстни.

Любовта е в сълзите проляти в нощта,

тя прозира дори в гордостта.

Розово мракът любовно шепти,

любовта се втурна в наште съдби;

о,сърце,недей да отричаш,

защото ти обичаш,обичаш,обичаш...

                                                                      автор : Лиляна Стойчева -  Lilims                                                                    6                                                                       

По две ръце мечтана близост тече.
От две очи зелена пролет искри,
в тях жена красиви цветя бере,
до нея мъж цветя набрани държи.

От две сълзи кристална любов изгря,
на две сърца безкрайна обич дари.
Ръка за ръка- още нощем вървят,
по път широк в свят вълшебен почти.


                                                                              автор: Златко Станоев - oktalz                                                               7
До изгрева на твоите очи
ми позволи да поседя и да будувам.
Не са ми нужни в този мрак лъчи –
аз искам по очите да те чувам.

В дълбоката незряща тишина
да виждам как отиваш и се връщаш.
И да забравя, че съм ти жена,
която след съня си ще прегръщаш.

Обичам те, когато си дете,
момче свободно в нежната вселена.
А аз момиче – будно да чете
вселената край тебе на колене.


                                                    автор:Илиана Илиева - ili4e                                8 Блага дума му кажи,
любовта му съживи,
спи дълбоко тя сега,
скрита в мъжката душа.

Блага дума й кажи,
но така че да личи,
че не я държиш в плен,
но е част от твоя ден!

Блага дума му кажи,
че за него мислиш ти
и за тебе той е всичко
най-обичано и свидно.

                             
                              автор:Невена Босилкова - kasnaprolet9999


                                                        9
Макар далеч
от мен порастна
ти бе приятелка
добра и нежна
в годините
за теб
аз бях надежда
но днес прости
с Любов
главата си
навеждам.


                                  Алекс Алексиев : pevetsa                         10

Обичам те защото твоите мисли ме намират където и да съм.
Докосвайки ме с топлите си устни ме потапяш във вълшебен сън.
Обичам те защото твоят нежен поглед прогонва моята тъга.
В едно се сливаме, летиме с крилете на безкрайността.

Обичам те защото ми прощаваш, защото знаеш кой съм аз.
С усмивката си завладяваш, леда топиш, градиш без страх.
Градя и аз бял път към тебе, преплитам обич и мечти
Забравям старите неволи, сърцето ти ме заплени.

Обичам те и не мисля за края, сега съм с теб във вечноста.
Каквото и да пожелая ще се сбъдне на мига.
Изчезват мисли и тревоги, изчезва хладна самота.
Сега телата ни са слети в една изгряваща звезда.



                                                                          автор:  Павел Серафимов - sparotok                                               
11
Звездите - трепкащи меджидиета
край фосфористо - дремеща луна
събират блясъци в едно пустинно цвете -
далечен дар за Вярната Жена.

За делника й, в блян горчив охлузен,
сред който вик до хлип се е снишил.
И всеки дъжд за другиго е муза,
а всеки спомен - с ннрав пък на бодил.

Подир което нов светлик се сеща
да блесне в мисъл, стих и календар.
И си текат години - много нещо,
в горчиво - сладка обич като нар.



                                                       автор:Галина Драгнева Иванова - mariposatracionera
                                           12

Да те докосна с трепет -
да звъннеш като струна.

Дълбоко в мен
да се разлива с екот
тишината
и музиката на взривът.

Да си щастлива...



                                        автор:Борис Тодоров - baristodorov56



                                      13
И като срамежливо цвете
под нежния ти поглед,
листенце по листенце
разтварях всеки ден.

И като ранена птичка
под нежните ти ласки,
капка по капка
попивах вяра за полет.

И като слънце изгрях,
и като песен запях,
и като сбъднат сън
и като мечта.
И сторих грях
и твоя бях,
донесе ми ти
ЛЮБОВТА!


                              автор: Теменуга Маринова - prolet05

                                                 14

Изпий ме с устни. В лава превърни ме.
Прегръдките ти стапят ледове.
Сърца, в защитни брони са раними,
но родължават да обичат с векове.

Дори и тези дето смело заявяват:
"Не мога да обичам! Не и не...!"
пред любовта с усмивка се предават.
Кой може любовта да разбере?!

                                       автор: Ани Виденова - zabavnata


                                                                      15
Пожелая
Да съм една капка
В дъжда, което паднал тази сутрин
Когато те видях
Пожелая
Но тогава не ми разреши
Ме остави на първите
Слънчеви лъчи да прегорам

Пожелая
На вятъра тих
Да му дам моята нежност
Заедно да те обичат
След бујната коса
Пожелая
Но тогава не ми разреши
Ме остави на вихъра
Да ме води в бурите неспокоен

Пожелая
С нощта черен
Другар да бъда неразделна
И заедно мечта да ти го подариха
В топлата постеля
Пожелая
Но тогава не ми разреши
Призова фалшивата светлина
Плавно да створи

Пожелая
Като малко дете, което мечти снива
В своя свят
Пожелая
И да искам

                                         
                 автор: Никодим Чернодримски-cernodrimski

                                                16
Не ме притискай така силно,моля те,
че с крилете си ме нараняваш
и дишането секва,спира се
със силните ръце ме изморяваш.
Пусни ме и освободи сърцето ми,
не ме притискай все до себе си,
че птицата без свободата e погубена,
а любовта затворена...умира.

                                                    автор :Снежана Банева - creatura

                                              17
Любов! Ти за мен си живот птица ...
Любов! Ти за мен си живот
птица която летиш
течеш по вените
и превръщаш очите в искри.

Бленувам да ме рисуваш
да желаеш копнежа в сърцето ми,
да възкръсваш когато съм отчаяна
и да те има под небето ми.


автор: Веси Борисова - ognena71



 
                                     18
Любовта пристига като бурен вятър
със усмивка мила като на дете.
Тя посява обич в душата
и не пита млад ли си или си стар.

Любовта изгрява като слънчев трепет
с красотата като на цветя.
Тя дарява щастие в душата
и не пита беден ли си или си богат.

Любовта живее вечно в сърцата
като рай - градината на този свят.
Тя раздава чувства нежни, святи
за всички, всички хора на земята.


автор: Ели Зарева - pisatelkata


                                                           19

Здравей любов, отдавна исках да ти пиша
за чудесата дето сееш и даряваш ти,
но нямам време за въпроси да задавам
ще ти разкажа днес за моя принц.
От вятъра ли долетя при мене
на кон ли той от дълъг път дойде
целуна ме, принцеса ме направи
и път далечен с него аз поех.
От твоята градина сутрин слънцето изгрява
и ме поздравява с най-прекрасните очи
от твойта обич и луната грее вечер
и казва - мила, лека нощ.


автор: Надя Огнянова - sladyr4eto87



                              20

Когато ме целунеш по средата на площада, по който
всеки бърза за някъде, и няма никакъв ред,
няма да гледам в очите ти - ти погледни в моите...
видя ли момичето с усмивка на зрял слънчоглед?!
Когато помислиш за мен и си представиш очите ми
ще задуха онзи, захарен смерч, който завихря вихрушки
и издухва капки кристални, като светулки политнали
над целия свят - персеиден поток от сълзИ непослушки. 

автор: Валентина Костова--smile999




Гласувай:
32


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. anivals - Ако случайно видиш моя лик сред ...
27.02.2011 22:36
Ако случайно видиш моя лик
сред безлюдните полета,
моля те, надай ти влюбен вик
и ме чакай със букет лалета.

Душата ми ракета ще полети към теб -
безтегловна както на първата ни среща,
когато часовникът удари точно пет
и ти остави върху мен следа гореща.

Беше нереално и красиво,
щом вятърът заигра се със косите
и напук на времето лениво
сърцата ни изскачаха изпод гърдите.

автор: Славина Иванова
цитирай
2. osi4kata - житейско
27.02.2011 23:19
аз съм грешна до кокъл
и щастлива до лудост
във житейския покер
праведниците губят
тази вечер е чудна
и луната е медена
и щурци недолюбени
свирят песен последна
и житата са равни
няма полъх на вятър
тишината е паднала
над града
тишината
е която ме носи
през житата на времето
крехконежна и боса
свята
грешна
нетленница
три лица и душата
сянка на месечина
имам цвете в косата
през стени ще премина
ще премина през клади
през разкъсваща болка
през неистова сладост
и ще вярвам дотолкова
че когато загубя
през сълзи ще се смея
и до смърт ще се любя
с тишината на кея
призори ще възкръсна
като стрък във житата
нежнокрехка и дръзка
сянката на луната

автор: Румяна Симова
цитирай
3. lilims - ЛЮБОВТА НЕ КАЗВА "ИДВАМ"...
27.02.2011 23:37



Тя не е в сън бленувана,

нито е в мечта нарисувана...

Любовта не казва"идвам"

неистов копнеж сърцата обзема.

Любовта е в шепота на плахите устни,

и в трепета на пръстите страстни.

Любовта е в сълзите проляти в нощта,

тя прозира дори в гордостта.

Розово мракът любовно шепти,

любовта се втурна в наште съдби;

о,сърце,недей да отричаш,

защото ти обичаш,обичаш,обичаш...

Лиляна Стойчева Lilims
цитирай
4. zlatkostanoev - Ръка за ръка
28.02.2011 00:23
По две ръце мечтана близост тече.
От две очи зелена пролет искри,
в тях жена красиви цветя бере,
до нея мъж цветя набрани държи.

От две сълзи кристална любов изгря,
на две сърца безкрайна обич дари.
Ръка за ръка- още нощем вървят,
по път широк в свят вълшебен почти.

Златко Станоев - oktalz
цитирай
5. ili4e - ЖЕНАТА ОТ МЪЖКИЯ ТИ СЪН
28.02.2011 08:28
До изгрева на твоите очи
ми позволи да поседя и да будувам.
Не са ми нужни в този мрак лъчи –
аз искам по очите да те чувам.

В дълбоката незряща тишина
да виждам как отиваш и се връщаш.
И да забравя, че съм ти жена,
която след съня си ще прегръщаш.

Обичам те, когато си дете,
момче свободно в нежната вселена.
А аз момиче – будно да чете
вселената край тебе на колене.
цитирай
6. kasnaprolet9999 - Блага дума
28.02.2011 10:27
Блага дума му кажи,
любовта му съживи,
спи дълбоко тя сега,
скрита в мъжката душа.

Блага дума й кажи,
но така че да личи,
че не я държиш в плен,
но е част от твоя ден!

Блага дума му кажи,
че за него мислиш ти
и за тебе той е всичко
най-обичано и свидно.

Блага дума й кажи
и любов й подари,
обещай й нежна нощ
пълна с ласки и разкош.

Блага дума му кажи,
стига толкова лъжи,
че обичаш други ти
или повече не го мами.

Блага дума й кажи
и с мълчание не я вини,
тя е твоят слънчев ден,
днес бъди благословен!

Блага дума му кажи,
че ще дойдеш с обич ти
и с усмивка на уста,
ще го сгрееш с любовта.
цитирай
7. mt46 - Моля, вижте регламента -
28.02.2011 14:29
до 3 куплета /или до 12 стиха/... Ако напишем 5 километра стихове - това няма да е стихотворение...
цитирай
8. pevetsa - Любов
28.02.2011 18:16
Макар далеч
от мен порасна
ти бе приятелка
добра и нежна
в годините
за теб
аз бях надежда
но днес прости
с Любов
главата си
навеждам.

Алекс Алексиев : pevetsa
цитирай
9. boristodorov56 - Да те докосна с трепет - да ...
01.03.2011 08:56


Да те докосна с трепет -
да звъннеш като струна.

Дълбоко в мен
да се разлива с екот
тишината
и музиката на взривът.

Да си щастлива...
цитирай
10. prolet05 - Любов
01.03.2011 11:32
И като срамежливо цвете
под нежния ти поглед,
листенце по листенце
разтварях всеки ден.

И като ранена птичка
под нежните ти ласки,
капка по капка
попивах вяра за полет.

И като слънце изгрях,
и като песен запях,
и като сбъднат сън
и като мечта.
И сторих грях
и твоя бях,
донесе ми ти
ЛЮБОВТА!

От: Теменуга Маринова
цитирай
11. zabavnata - zabavnata - Нежност
03.03.2011 07:49
Изпий ме с устни. В лава превърни ме.
Прегръдките ти стапят ледове.
Сърца, в защитни брони са раними,
но продължават да обичат с векове.

Дори и тези дето смело заявяват:
"Не мога да обичам! Не и не...!"
пред любовта с усмивка се предават.
Кой може любовта да разбере?!

От: Ани Виденова

цитирай
12. cernodrimski - Когато желая
05.03.2011 20:29
Когато желая

Пожелая
Да съм една капка
В дъжда, което паднал тази сутрин
Когато те видях
Пожелая
Но тогава не ми разреши
Ме остави на първите
Слънчеви лъчи да прегорам

Пожелая
На вятъра тих
Да му дам моята нежност
Заедно да те обичат
След бујната коса
Пожелая
Но тогава не ми разреши
Ме остави на вихъра
Да ме води в бурите неспокоен

Пожелая
С нощта черен
Другар да бъда неразделна
И заедно мечта да ти го подариха
В топлата постеля
Пожелая
Но тогава не ми разреши
Призова фалшивата светлина
Плавно да створи

Пожелая
Като малко дете, което мечти снива
В своя свят
Пожелая
И да искам



Никодин Чернодримски
цитирай
13. ognena71 - Любов! Ти за мен си живот птица ...
08.03.2011 01:58
Любов! Ти за мен си живот
птица която летиш
течеш по вените
и превръщаш очите в искри.

Бленувам да ме рисуваш
да желаеш копнежа в сърцето ми,
да възкръсваш когато съм отчаяна
и да те има под небето ми.
цитирай
14. pisatelkata - Любовта пристига като бурен вят...
08.03.2011 02:10
Любовта пристига като бурен вятър
със усмивка мила като на дете.
Тя посява обич в душата
и не пита млад ли си или си стар.

Любовта изгрява като слънчев трепет
с красотата като на цветя.
Тя дарява щастие в душата
и не пита беден ли си или си богат.

Любовта живее вечно в сърцата
като рай - градината на този свят.
Тя раздава чувства нежни, святи
за всички, всички хора на земята.

автор: Ели Зарева - pisatelkata
цитирай
15. sladyr4eto87 - Здравей любов отдавна исках да ти ...
13.03.2011 17:36
Здравей любов отдавна исках да ти пиша
за чудесата дето сееш и даряваш ти
но нямам време за въпроси да задавам
ще ти разкажа днес за моя принц.
От вятъра ли долетя при мене
на кон ли той от дълъг път дойде
целуна ме, принцеса ме направи
и път далечен с него аз поех.
От твоята градина сутрин слънцето изгрява
и ме поздравява с най-прекрасните очи
от твойта обич и луната грее вечер
и казва - мила, лека нощ.

автор: Надя Огнянова - sladyr4eto87
цитирай
16. smile999 - Сънувано непослушно Когато ...
25.03.2011 15:36
Сънувано непослушно


Когато ме целунеш по средата на площада, по който
всеки бърза за някъде, и няма никакъв ред,
няма да гледам в очите ти - ти погледни в моите...
видя ли момичето с усмивка на зрял слънчоглед?!
Когато помислиш за мен и си представиш очите ми
ще задуха онзи, захарен смерч, който завихря вихрушки
и издухва капки кристални, като светулки политнали
над целия свят - персеиден поток от сълзИ непослушки.
цитирай
17. анонимен - "АХ ЛЮБОВ!"
06.08.2011 21:26
ЛЮБОВТА Е ЧУВСТВО СВЯТО,
ТЯ Е В НАШИТЕ СЪРЦА,
И НИ ПРАВИ НАС ЩАСТЛИВИ
,АКО ИСТИНСКА Е ТЯ! :)
АХ,ЛЮБОВ ,ЛЮБОВ МЕЧТАНА,
ТИ СИ ИСТИНСКИ ЖЕЛАНА!
ТОПЛИШ НАШИТЕ СЪРЦА,
ТИ СИ ВСИЧКО НА СВЕТА! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gines2011
Категория: Поезия
Прочетен: 29756
Постинги: 3
Коментари: 24
Гласове: 240
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930